top of page

יוגה. לפתוח את הלב

יוגה בשבילי היא חיבור. חיבור לעצמי, למי שאני באמת. חיבור לגוף שלי. לתחושות הגוף. למה שאני עכשיו. למה שהגוף שלי מרגיש עכשיו. חיבור לנתינה שבי. לאהבה שבי. ללב שלי. יוגה בשבילי היא לפתוח את הלב. לאהוב. לאהוב את החיים, לאהוב את העולם, לאהוב את כולם. אהבה ללא תנאי. אהבה טהורה.

יוגה בשבילי היא לימוד. ללמוד לאהוב. ללמוד לרצות לתת. לתת לכולם. ללא קשר לאופי, לטיפוס, לתלונות, לפיהוקים, לאנחות הקושי.

ללמוד לאהוב את עצמי. את מה שטוב בי וגם את מה שלא. ללמוד לקבל את הכל, כמו שאני עכשיו, ממש ברגע זה, עם הרגש המציף המעלה דמעות גם מול אנשים, עם האדישות שהתפתחה כדי שהרגש לא תמיד יציף, עם המחשבה שלוקח לה זמן לעכל ולהגיב...

ללמוד לוותר לעצמי, לא ללכת עד הקצה, להרגיש את הגוף, להרגיש מה מתאים לגוף שלי היום. עכשיו. בדיוק עכשיו בתרגול. ללמוד לא לנסות להגיע לשום מקום, רק להיות במקום שבו נעים. ושם לעצור. להרגיש. לשהות. להנות. להנות מהרגע הזה, מהתחושה הזאת. להרגיש את התודה של הגוף על כך שאני לא מלחיצה אותו, שאני נעימה לו, שאני מרגישה וזורמת איתו.

ללמוד לא להתחרות באף אחד ובמיוחד לא בעצמי. לקבל את מי שאני עכשיו, לקבל את מה שאני מצליחה לעשות בתרגול וגם את מה שאני לא מצליחה, גם אם הצלחתי אתמול. לקבל את מה שאני מצליחה בו בחיים וגם את מה שלא. אולי בכלל להפסיק להסתכל על דברים כהצלחה או כישלון. אלא פשוט להרגיש. להרגיש את מה שעכשיו. את מה שמתאים לי עכשיו.

ללמוד לעצור הכל ולהרגיש. את הגוף. את הלב. לעצור הכל ולנשום. לנשום אל החזה. לקחת המון אוויר, להרגיש את הצלעות נפתחות לצדדים, לאחור, לפנים... ולשחרר אותו לאט לאט, לשחרר ולהרפות הכל. להודות. להודות על הנשימה הזאת. להודות על כל הטוב הזה מסביב. להודות לעצמי על כל מה שאני עכשיו.

יוגה בשבילי היא לאהוב, לחבק. כל אחת שבאה היא אנרגיה של אהבה שנכנסת לכאן כדי לקבל משהו ולתת לי משהו מעצמה. כל אחד שבא הוא אנרגיה של אהבה שבאה לאפשר לי ללמד אותה וללמד גם אותי את המשהו המיוחד שלה.

כמה שהחיבוק מרגיע, מאפשר נשימה. פותח את הלב. רק לחבק ולהשאר. זה כבר תרגול בפני עצמו. בשביל תינוקות ועוברים החיבוק מאפשר את החיים, לא פחות ממזון. יש נטייה לשכוח את זה, אבל אני החלטתי שהחיבוק אצלי נכנס לתרגול היוגה הקבוע. חיבוק למי שבא, רק על זה שאסף את עצמו ובא, נתן לי את הקרדיט הזה, את האמון, שאצליח להביא את הגוף שלו למצב טוב יותר מזה שנכנס איתו. חיבוק למי שיוצא, שיצא להמשך יום טוב יותר, המשך יום שהתחיל בחיבוק, בנתינה, באהבה.

מוזמנים באהבה ליוגה, לחיבור, לקבלה עצמית, לחיבוק...

bottom of page