top of page

את לא חייבת כלום

תגידי, את, כן את..

יצא לך שבא לך מגע אבל לא בא לך מינ-יות ממש?

ואולי תוך כדי המגע פתאום בא לך מינ-יות אבל לא בא לך חדירה ממש?

ומה אז? לא נעים.. ממש התעללות בגבר המסכן, לא? מה, לא ״תתני״ לו כבר?

וזה קצת מכווץ כל העניין הזה, לא?

עכשיו כבר בא לך עוד הרבה פחות...

אז או שאת ״נותנת״ ומסתדרת עם זה איכשהו למרות שזה לא הכי מדויק בשבילך (בטח יעבור עוד הרבה זמן עד הפעם הבאה שתרצי להתקרב בכלל... שלא יתבלבל ויחשוב שאת רוצה...).

או שאת עושה עכשיו דרמה ועוצרת הכל.. זורקת עליו שלא עשה מספיק כדי שתרצי ושהוא רק רוצה לחדור כבר.. ושהוא בכלל רוצה נורא מהר! והקצב שלו זה לא הקצב שלך והוא צריך להבין את זה! ומסתובבים גב לגב זועפים..

אז את.. כן את. את יודעת שיש עוד אפשרות?

רוצה לשמוע?

אפשר גם לשחק! כן כן! לא הכל צריך להיות רציני כל כך... אפשר להתענג על מה שיש עכשיו, על הרגע, על המגע והקרבה.. מותר לך פשוט להיות, בלי להרגיש חייבת שום דבר.. מותר לך להעלות עוד ועוד את האנרגיה המי-נית בלי שתיהי חייבת להגיע לשום מקום! מותר לך אפילו לשחק עם האיבר שלו ממש בפתח האיבר שלך בשיא העונג שקורה עכשיו ולוודא שזה בסדר, שזה יהיה הכל מבלי התחייבות להמשך. מותר לך לקחת נשימות שנכנסות אל הראש ומשם מטה לאורך הגרון-החזה-הבטן-איבר המי-ן ולהוציא את האוויר מאזור פי הטבעת ומעלה לאורך השדרה ועד הראש. בלי לחשוב בכלל אם תהיה או לא תהיה חדירה, כי זה ממש לא משנה.. כי המטרה זה העונג, המטרה זו האינטימיות והקרבה, המטרה היא לא חדירה.

והוא - הוא יודה לך כשתלמדי אותו למשוך את זה.. להתענג על זה עוד ועוד.. הוא פשוט לא מכיר לאיזה גבהים הוא יכול להגיע.. תני לו את המתנה הזאת, את המתנה שלך! למדי אותו!

בסוף - אפשר חדירה, ואפשר לא. אפשר אורג-זמה ואפשר לא. אפשר לגמור ביחד ואפשר לבד. מותר הכל!

מטורף לא?!? מותר הכל! מותר לך! את קובעת את חוקי המשחק שלך! את מבינה את זה? באמת? בגוף?... שמותר לך?... מותר לך לקבוע את הגבולות שלך שיהיו בהירים וברורים לך ולו ולשחק בתוכם!

Comentários


bottom of page